fredag 20 februari 2009

!!!




Det här är magister Mats. Han säger ajabaja med sitt finger. Tyckte väl han var en helt okej hyvens kille tills igår då jag gick in på dexter och insåg att han satt vg på mig i nutida konst, trots att han klart och tydligt sa att jag skulle få mvg! Så himla arg blev jag för klockan var elva på kvällen och jag satt och skrev ett satans psykologiarbete samtidigt som jag knappt ens uppfattat uppgiften för. Hur tror ni att det känns då, ha! Skrev ett argt mail till magister Mats som han självklart inte svarat på. Knackade på magister Mats dörr idag också, men han öppnade uppenbarligen inte. Vad tycjer vi om det då magister Mats? Jo, tummen ner för sådant undvikande beteende. Jaja, är det krig han vill ha ska han få det!!

PS: Har spenderat kvällen med thaimat, pizza och På spåret. Så gött.
PS2: Tänkte skriva något givande och intressant här (det är sant!! det var därför jag skrev inlägget från början) men det bara försvann ut huvudet när jag bytte rad.
PS3: Tyvärr är han inte alls lika snygg i klassrumsljus och en gul piké.

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Kändis-lärare ftw, hoho ^^

Unknown sa...

uschhh!! när jag var inne på hans kontor idag såg jag att han fått typ sju rosor av massa tjejer på alla hjärtans dag, ewwwww